miercuri, 24 iunie 2015

5 Reguli de Fashion Sa Nu Dai Gres La Birou


In fiecare dimineata gasirea outfitului potrivit pentru locul de munca, este o provocare din ce in ce mai mare cu atat mai mult cu cat exista anumte reguli. Cateodata mai multe, alte dati mai putine, depinde de cultura organizatiei in care lucrezi. Indiferent daca lucrezi ca editor intr-un magazin de fashion ori conduci propria firma de avocatura, credem ca exista anumte reguli universale. Am selectat pentru tine 5 dintre cele mai importante reguli atunci cand vine vorba de outfiturile pentru locul de munca.


1) Pune-ti stilul in miscare! 
Stii zicala aceea care spune ca intotdeauna e bine sa te imbraci ca pentru jobul pe care il doresti, nu ca cel pe care il ai? Ei bine, nimic mai adevarat! Indiferent de compania in care lucrezi, trebuie sa fii tot timpul increzatoare si sa iti pui bunul simt in practica. Sa alegi haine frumoase, care sa te reprezinte si sa se incadreze in bugetul tau. Cauta un blazer dragut, un sacou scurt, o esarfa, o pereche de pantofi stiletto sau ceva care sa iti ofere incredere! Daca iti place cum managerul tau se imbraca, impune-ti sa ii depasesti outfiturile!
Geanta Michael Kors

2) Mentine-te clasica! 
Nu e cazul sa porti lucruri prea scurte sau prea strampte la birou. Nu conteaza unde lucrezi, dar trebuie sa fii decenta. A avea stil inseamna si a fi decenta. Intotdeauna cand iti alegi outfiturile, asigura-te ca te poti misca in voie si nu atragi atentia asupra a ceea ce nu iti doresti. Daca ai purta outfitul intr-un club, atunci cu siguranta nu e de purtat la birou. 



3) Grija mare la alegerea tocului!
Tocurile extrem de inalte sunt un pic ciudate la birou. Am tot vazut tipe care se fataie pe niste tocuri incredibil de inalte, iar apoi se plang in permanenta. Alege-ti tocuri cu dimensiuni pe care sa le poti suporta o zi intreaga si nu doar sa le suporti in picioare! Sa te poti misca cu pantofii respectivi! Nu uita ca nu exista nicio regula care sa spuna ca trebuie sa porti tocuri la birou! Balerinii sunt intotdeauna cu stil si te fac sa te simti foarte bine. 
Pantofi Christian Louboutin 

4) Nu risca atat de mult!
Unele trenduri chiar nu sunt facute pentru birou. De exemplu, tricourile decupate. Sunt multe alte trenduri care desi sunt frumoase si cu toate vrem sa le purtam, nu trebuie incercate si la birou. Poti alege sa porti orice iti doresti in timpul liber, dar la birou trebuie sa fii atenta. 


5) The devil is in the details
Calca-ti hainele impecabil. Alege accesoriile potrivite si cu masura. Ai grija la textura materialelor si la combinatii. Aceste trucuri iti vor transforma outifitul intr-unul foarte scump si de calitate.

Ceas Michael Kors


Aplici aceste reguli zi de zi?


Daca ti-a placut articolul si vrei sa ramai updatat la articolele si produsele noastre, inscrie-te la newsletterul newt.ro

Abonare newsletter
:
:

2 comentarii:

  1. alegerea tinutei de la munca intotdeauna e stres pentru mine. eu lucrez intr-o TNC si tot timpul trebuie sa fiu atenta la cum ma imbrac pentru ca toata lumea e cu ochii-n patru

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarat si foarte practic! :)

    RăspundețiȘtergere